Home > De ale mele > DreamTeamRO si Blogosfera vranceana implinesc 1 an

DreamTeamRO si Blogosfera vranceana implinesc 1 an

Cam intarziat stiu dar mai bine mai tarziu decat niciodata… Lume lume!!! pe 26 feb 2011 la Irish Pub in Focsani au venit cei de la DreamTeamRO si am sarbatorit un an de existenta a lor si a noastra cand zic a noastra ma refer la blogeri vranceni din care fac si eu parte si o spun cu cea mai mare mandrie.

Am cunoscut blogeri noi din Vrancea, avand in vedere ca am lipsit la cateve meet-uri si mi-am dat seama ca am pierdut multe, oamenii sunt super de treaba si foarte entuziasmati de ce fac, dar sincer boboana dupa tort au fost baietii din DreamTeamRo pe langa care ma simteam foarte mic, dar sau dovedit a fi baieti de nota 10.

Eu personal m-am simtit super bine, am baut am mancat tort, adus de cei de la DreamTeamRO si a fost o atmosfera frumoasa, debia astept sa se mai repete.

App toti care sunt curiosi cu ce am facut, nu am vandut droguri nu am facut lucruri dinastea, o sa scriu un post special ptr asta in curand.

Cei care ne-au incantat cu prezenta au fost :

Valentina Maxim @valliny

Cristian Florea @floreacristian

Stefan Murgeanu @stmurgeanu

Vlad Dulea @VladDulea

Andra Botezatu @AndraBotezatu

Madalin Blidaru @i4ever

Claudiu Ciobanu @claudiuciobanu

Dan Stefan @danyrolux

Mangu Adrian

Dan Trofin @patrickdan

Vali Crintea

Dan Brasov @danbrasov

Tudor @staupenet

Carmen Calivascu

Ionut Mustatea @shmen50

Nicu Simion @infodeltaro

Marius Matache @make2000

Cristian China-Birta @chinezu

Alin Ionita @alibus

Remus Rufa @remusrufa

Gabriel Colita @gabrielcolita

Gabi Udrescu @afaith

Sara Nistor @SaraNistor


  1. March 3, 2011 at 10:07 pm

    intarziat ? stai sa vezi, ca nici eu nu am comentat. inca šŸ˜‰

  2. March 8, 2011 at 10:39 pm

    Nici eu nu m-am prins ce ai facut…

  1. March 8, 2011 at 10:09 pm

Leave a comment