Home > De ale mele > BAC 2011

BAC 2011

Bacul din 2011 sau cum ii se spune ??? … a da marele dezastru…….

Vreau sa vorbesc putin despre cele intamplate la BAC 2011:

COMPETENTELE:
Eu unu nu le-am inteles rostu mai rau ne-au stresat cu ele, le-am considerat un stres care nu era necesar, nu ne ajuta cu nimic la nota finala dar daca nu le luam nu intram in probele scrise.Probabil Ministerul invatamantului stie mai bine ce vrea dar nu cred.

PROBELE SCRISE:
Da am ajuns la ele am avut emotii mari mai ales camerele alea care m-au facut sa ma simt ca intr-un magazin si le era frica sa nu fur ceva de acolo, cel putin eu nu am avut norocul sa se intre cu mascatii in clasa, ca probabil nu mai faceam nimic si asa eram eu destul de stresat, din cate am inteles prin alte locuri a fost mai grav.

La romana subiectele au fost cat de cat acceptabile, la matematica nu am intels mai nimic din ele am ramas putin blocat iar la biologie destul de greu, subiectele ca subiectele daca in alti ani baremele de corectare erau facute sa te mai ajute in anul asta au fost cat se puteau de idioate facute in asa fel sa nu te ajute deloc.

Ce vreau eu sa spun este ca sunt dezamagit de mine personal ca nu am luat dar din pacate nu sunt singurul si este trista treaba asta si sincer sa fiu nu sunt multumit de tot ce s-a facut anul asta la BAC a fost fix o mare …. NIMIC .

Iar pentru cei care imi cauta rezultate: NU LE GASITI AICI :)) folositi edu cu incredere.

 

Categories: De ale mele Tags: , ,
  1. July 4, 2011 at 11:33 pm

    Am doar 4 cuvinte pentru ei! Sa-i chis in freza!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

