Home > Link-uri > Link-uri Ep.2

Link-uri Ep.2

Dupa cum am promis Link-uri Ep.2

www.joci.ro – Eu unul aici joc Remi, dar au si alte jocuri si este foarte interesant ca poti face masa ta o faci privata si joci cu prieteni tai.

www.originals.ro – De aici imi cumpar eu in mare parte hainele, sunt de incredere, FOARTE seriosi si daca nu ti se potrivesc hainele sau ti se pare tie ciudat ceva la ele le poti returna fara probleme.

www.zedge.net – Mie imi place sa am ceva nou pe telefon, ca e vorba de tema, ca e vorba de jocuri, aplicatii, sau orice altceva, de aici imi downlodez tot.

www.moove.ro – Stiu ca nu mai sunt la moda siturile de trimis SMS-uri, acum cand toata lumea are Cosmote si SMS-uri garla dar daca se intampla sa ai nevoie sa trimiti, ai aici 10 gratis/zi.

www.deviantart.com – Eu unul imi schimb des wallpaper-ul imi place sa gasesc ceva nou si frumos, aici gasesti o colectie foarte frumoasa, sunt multi oameni talentati.

Categories: Link-uri Tags: ,
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

