Home > Despre Filme > Paranormal Activity 2

Paranormal Activity 2

Da acum cateva zile am avut placerea sa vad Paranormal Activity 2, nu ca as fi eu fan filmelor de genul dar il vazusem pe primul si mi s-a parut interesant asa in anumite locuri, a da si pe primul il vazusem pentru ca nu mai stiu unde am citit ca au castigat creatorii filmului de n ori cat au investit in film, era ceva de genul au investit 20.000$ si au castigat cateva milioane deci am zis sa vad si eu despre ce e vorba.

Pai in Paranormal Activity 2 e cam aceasi poveste ca si in primul un blestem de mult timp care abia acuma incepe si cade pe familia personajelor principale, apar cateva fenomene “paranormale” in film dar sincer sa fiu toata actiunea se petrece la sfarsit si daca nu ar fi cateva faze pana la sfarsit care sa va faca sa intelegeti tot la final atunci v-as pune sa derulati filmul la ultimele 20 de minute, pentru ca pana atunci mai mult m-am plictisit, dar la final se cam inteleg toate lucrurile si din primul si din asta.

In fine daca aveti de gand sa vedeti filmul trebuie sa incepeti cu primul si dupaia cu asta ca sa intelegeti tot, a da si e mai interesant cand va uitati la ore tarzii, cu liniste in casa si intuneric, numai tu, monitorul si boxele.

Nota mea pentru acest film : 6 pentru ca se putea mai mult.

Categories: Despre Filme Tags: ,
  1. February 6, 2011 at 11:02 am

    Dap e interesant.

  2. February 6, 2011 at 11:04 am

    si acum imi aduc aminte cum o tragea pe tipa aia de picior si o tara prin casa.n-am sa uit faza asta niciodata.

    • February 6, 2011 at 11:07 am

      Cand se tinea de garduletul de la scari :))

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

