Home > De ale mele > Cine? cum? dc? despre? ce vrei?

Cine? cum? dc? despre? ce vrei?

Pai cine sunt eu : Mustatea Ionut, nu sunt nou in blogosfera am folosit numele de Shmen pe blogul http://www.shmen.info blog care din motive straine mie nu mai exista, in fine demult timp vroiam sa incep totul de la 0 si cred ca asta este sansa mea.

Adevarul este ca am fost putin timp suparat ca nu mai am blogul vechi, dar cred ca asa este mult mai bine, poate ca aici o sa fiu mai citit ca acolo, poate ca ….,poate ca……, neee lasam visele deoparte, scriu aici de placere si sa nu va asteptati sa scriu in fiecare zi sau cine stie ce ca pur si simplu nu imi permite timpul asta, nu am de unde atata inspiratie (problema de care ma loveam si cu vechiul blog).

Despre ce o sa scriu aici ? – Da… asta e o problema, pentru ca un bloger adevarat isi gaseste un subiect si din ala isi face un public etc. si alte dinastea, ei bine eu nu sunt asa, eu o sa vorbesc despre ce imi taie mie capul, despre idiotu ala care ma enervat astazi in trafic sau despre ce mai este pe internet, o sa abordez mai multe tipuri de subiecte.

De ce am dat drumu la blog pe 01.02.2011? – Pentru ca luna Februarie inseamna foarte mult pentru mine si am zis sa sarbatoresc luna cu ceva frumos.

De ce este logo-ul o stea? – Pentru ca sunt inebunit dupa stelute, o sa explic asta mai tarziu intr-un post special, am vrut sa explic lucrul asta sa nu se faca vreo confuzie ca bat vreun apropou ca as fi o vedeta sau ceva.

In final idea este ca tot ce vreau eu este sa ma simt bine si sa scriu despre ce imi place…

Categories: De ale mele Tags: , ,
  1. February 1, 2011 at 12:17 am

    Bine ai revenit in online prin blog! Sper totusi sa rezolvi problema si cu vechiul site!
    PS(off topic) : Vii la aniversarea primului an de Blogosfera Vranceana?:D

    • February 1, 2011 at 12:22 am

      Multumesc mult, sincer sa fiu nici nu mai vreau sa rezolv cu vechiul blog, asta e trebuie sa merg mai departe. Despre aniversare chiar nu stiu… sunt foarte ocupat in ultimul timp, dar daca o sa am timp si nu o sa uit o sa incerc sa ajung.

  2. February 1, 2011 at 10:06 am

    Welcome back amigo … ! 🙂

  3. PATRICKdan
    February 4, 2011 at 12:06 pm

    bine c-ai scapat de domeniul ala, numa’ belele iti facea. cand erai, cand nu…
    nu uita, ca pe 26 februarie avem 1 an de Blogosfera, cu invitati de prima mana din “A-list”. bine-ai revenit !

    • February 4, 2011 at 12:32 pm

      Da imi pare bine ca am scapat de el, acum am tot ce imi trebuie in asta, nu promit ca o sa ajung pe 26 dar o sa incerc.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

